Центром позашкільної освіти міста Дубна є Будинок дітей та молоді. Він функціонує з метою здійснення навчально-виховної, інформаційно-методичної, дозвіллєво-розважальної, туристсько-краєзнавчої, навчально-тренувальної, спортивно-оздоровчої роботи.
Виховання дітей та молоді, формування у них системи цінностей і духовних пріоритетів є першочерговим завданням Будинку дітей та молоді. Саме провадження системи виховної роботи є передумовою створення середовища з потужним виховним впливом на особистість, на формування свідомості, самосвідомості вихованця, на виховання духовної культури.
Основним завданням Будинку дітей та молоді є:
- виховання громадянина України;
- вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадянського
досвіду; - формування національної свідомості і високої духовності вихованців;
- задоволення потреб вихованців у професійному самовизначенні і творчій
самореалізації;
- пошук, розвиток і підтримка здібності, обдарованих і талановитих дітей; - організація дозвілля вихованця, пошук його нових форм;
- профілактика бездоглядності, правопорушень;
- формування здорового способу життя вихованців; - здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи.
Пріоритетним напрямком роботи педколективу є розвиток творчої особистості та стимулювання дітей до самореалізації. Близько 1000 дітей міста мають можливість займатися в гуртках, клубах, секціях на базі п’яти відділів:
- художньо-естетичний;
- туристсько-краєзнавчий клуб «Едельвейс»; - еколого-натуралістичний;
- фізкультурно-спортивний;
- Центр дозвілля.
Гордістю закладу є такі колективи:
- Зразкова художньо-прикладна студія «Веселка» - Зразкова художньо-прикладна студія «Самоцвіти» - Зразкова драматична студія «Фантазія»
- Зразкова лялькова студія «Сонечко» - Зразковий ВІА «Тарас Бульба» - Зразковий ансамбль пісні «Волиняночка» - Народний ансамбль танцю «Україночка» Провідною у роботі закладу є ідея формування творчо розвиненої, здатної до
самореалізації особистості. Навчально-виховний процес спрямовується на гармонійне забезпечення духовного, естетичного, інтелектуального і фізичного розвитку дітей, створення таких умов, у яких дитина могла б не тільки реалізувати свої можливості, а й досягти успіхів у тій сфері, що відповідає її особистим обдаруванням.
|